New Page 1

V skladu z 11. in 16. členom Statuta samoupravne skupnosti italijanske narodnosti Piran, na podlagi 8. in 11. člena Zakona o samoupravnih narodnih skupnostih (Uradni list RS, št. 65, z dne 20. 10. 1994) in skladno z Zakonom o lokalnih volitvah ter določil Akta predsednice Državnega zbora RS o razpisu rednih volitev v občinske svete in rednih volitev županov (Uradni list RS, št. 97 z dne 20. 7. 2022), predsednik sveta SSIN Piran

 

R A Z P I S U J E 

volitve v Svet samoupravne skupnosti italijanske narodnosti Piran 

 

1. Redne volitve v Svet samoupravne skupnosti italijanske narodnosti Piran se opravijo v nedeljo, 20. novembra 2022.

2. Za dan razpisa volitev, s katerim začnejo teči roki za volilna opravila, se šteje ponedeljek, 5. september 2022.

3. Pooblašča se Posebno občinsko volilno komisijo Občine Piran, da skrbi za izvedbo volitev v Svet samoupravne skupnosti italijanske narodnosti Piran.

 

Piran, dne 17. avgusta 2022

 

Predsednik 

sveta SSIN Piran 

Andrea Bartole 

 

 

Ai sensi degli artt. 11 e 16 dello Statuto della Comunità Autogestita della Nazionalità Italiana di Pirano, visti e considerati gli artt. 8 e 11 della Legge sulle Comunità Autogestite della Nazionalità (Gazz. Uff. – RS N. 65 del 20/10/94) e applicando con criterio di opportunità la Legge sulle elezioni amministrative e le disposizioni del Decreto della Presidente della Camera di Stato della RS sull’indizione delle elezioni dei Consigli comunali e dei sindaci (Gazz. Uff. – RS N. 97 del 20/07/2022), il Presidente del Consiglio della CAN di Pirano

 

I N D I C E 

le elezioni per il rinnovo del Consiglio della Comunità Autogestita della Nazionalità Italiana di Pirano 

 

1. Il giorno in cui si svolgeranno le consultazioni elettorali per il rinnovo del Consiglio della Comunità Autogestita della Nazionalità Italiana di Pirano è domenica, 20 novembre 2022.

2. Il giorno lunedì, 5 settembre 2022, viene considerato quale data di indizione delle elezioni, ossia data dalla quale cominciano a decorrere i termini delle operazioni elettorali.

3. Delega la Commissione elettorale particolare del Comune di Pirano a svolgere tutte le mansioni inerenti le elezioni per il rinnovo del Consiglio della Comunità Autogestita della Nazionalità Italiana di Pirano.

 

Pirano, 17 agosto 2022

 

Il Presidente 

del Consiglio della CAN di Pirano 

Andrea Bartole